مقالات

تدریس خصوصی پیانو در کرج

تدریس خصوصی پیانو در کرج

يكي از بهترین شیوه هایی یادگیری و آموزش پیانو در کرج یا هر شهر دیگری، تدریس خصوصی پیانو در کرج یا هر شهری که ساکن آن هستید، است. موسیقی یکی از هنرهای هشتگانه است که به وسیله سازهای مختلف و متنوعی تولید می شود، ساز هایی مثل گیتار، ویولون، ارگ، تار، سنتور، طبل، سنج، دهل، پیانو و…. . یکی از بهترین و دوست داشتنی ترین سازها هم که نواختن آن باعث ایجاد حس فوق العاده ای در انسان میشود، ساز پیانو است. در ادامه مقاله تدریس خصوصی پیانو در کرج هم همراه سپهر ملودی باشید تا بیشتر با موضوععاتی در رابطه با پیانو مثل، آموزش پیانو در کرج، تدریس خصوصی پیانو در کرج، بهترین استاد تدریس خصوصی در کرج، هزینه تدریس خصوصی پیانو در کرج و… آشنا شوید.

دریافت قیمت هزینه تدریس خصوصی پیانو در کرج: 09125613900

تاریخچه پیانو

همانطور که گفته شد ساز پیانو یکی از بهترین و پرطرفدار ترین ساز ها در میان ساز های موسیقی است که طرفداران بسیار زیادی را در ایران و سراسر جهان دارد. دلیل پر طرفدار بودن پیانو هم این است که پیانو یک ساز کلاسیک است، و صدایی را تولید می کند که کاملا خاص است و شباهتی به صدای ساز های دیگر ندارد. به همین دلیل خیلی از افراد در ایران و سایر کشور ها هستند که به دنبال یادگیری نواختن پیانو هستند. در صورتی که شما هم به دنبال یادگیری و آموزش پیانو در کرج یا میزان هزینه تدریس خصوصی پیانو در کرج یا هر شهری که ساکن آن هستید، بهتر است که کمی با تاریخچه جالب این ساز دوست داشتنی آشنا شوید.

کسب اطلاعات بیشتر: هزینه کلاس پیانو در تهران و کرج

تدریس خصوصی پیانو در کرج

تدریس خصوصی پیانو در کرج

اولین ساخت پیانو

قبل از این که آموزش پیانو در کرج را تحت نظر بهترین استاد تدریس خصوصی پیانو در کرج شروع کنید، بیاید تا کمی درباره تاریخچه پیانو صحبت کنیم. اولین بار در سال 1700 میلادی بود که بارتولومئو کریستافوری در شهر پادووای ایتالیا این ساز را اختراع کرد، اختراعی که به جای این که بلافاصله مورد توجه همگان قرار بگیرد و دنیا را متحول کند، حدود یک دهه طول کشید تا خود را به جهان بشناساند؛داستان مشهور شدن این ساز از سال 1711 شروع شد، زمانی که یک نویسنده ایتالیایی مقاله ای درباره دیاگرام مکانیزم پیانو نوشت که بعد این مقاله نیز پس از مدتی به زبان آلمانی ترجمه شد؛در اینجا و پس از ترجمه آن به زبان آلمانی بود که مقاله به صورت گسترده مورد توجه عموم قرار گرفت و داستان مشهوریت پیانو آغاز شد.

هاردیسکورد

شما که به فکر آموزش پیانو در کرج  هستید برایتان خارج از لطف نیست که این را هم بدانید که قبل از اختراع پیانو توسط بارتولومئو کریستافوری از سازی به نام هاریسکورد استفاده میشد که علارغم شباهت نسبی تفاوت های بسیار مهمی با پیانو داشت؛عمده تفاوت هاردیسکورد و پیانو در این بود که در هاردیسکورد صدایی که بر اثر ضربه شما به کلاویه تولید میشد مستقل از شدت ضربه وارده شما ثابت بود، اما در پیانو شما قادر خواهید بود با تغییر شدت ضربه صدای تولیدی ساز را تغییر دهید، به طوری که با ضربه آرام صدایی نرم و ملایم و با ضربه محکم تر صدایی درشت ایجاد کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: تدریس خصوصی پیانو غرب تهران

نام گذاری

نام این سازی که شما قصد دارید به صورت آموزش پیانو در منزل یاد بگیرید در ابتدا پیانو نبوده است و بعد ها به پیانو تبدیل شده است، نام اولیه این ساز ” گراوی چمبالو کل پیانو ا فورته ” بوده است که از دو قسمت اصلی، پیانو به معنی ملایم و فورته به معنی صدای بلند و رسا تشکیل شده بود تا به خوبی توانایی این ساز در تولید شدت های گوناگون صدا را نشان دهد.

تدریس خصوصی پیانو در کرج

تدریس خصوصی پیانو در کرج

تدریس خصوصی پیانو در منزل کرج

به طبع یکی از نکات مهم و مسائل بسیار موثر در روند، سرعت، و کیفیت یادگیری هر مهارت، دانش و هنری، استادی می باشد که آن مهارت، دانش یا هنر را آموزش می دهد. در مورد ساز پیانو هم قصه به همین شکل و ترتیب است، و شما پیش از این که دوره آموزش پیانو در کرج را شروع کنید یا هزینه تدریس خصوصی پیانو در کرج را بپردازید، باید با ویژگی هایی که یک استاد خوب پیانو آن ها را دارد آشنا باشید، تا قادر باشید بهترین استاد ممکن را انتخاب نمایید. از همین رو در قسمت پایینی یکسری از ویژگی های بهترین استاد تدریس خصوصی پیانو در کرج را با هم می بینیم.

بهترین استاد پیانو دارای مهارت و تجربه مرتبط و کافی است.

استاد پیانوي كار درست توانایی ها و خصوصیات اخلاقی شما را شناسایی کرده و بر اساس آنها و به طور اختصاصی  به شما تدریس پیانو خواهد کرد.

استاد پیانوی مناسب صبور، همدل و دارای رویکردی مثبت است. اودر عین جدیت، تلاش خواهد کرد فضایی مفرح به کلاس درس داده و هنرجو را به یادگیری ترغیب نماید.

مدرس پیانو علاوه بر تدریس اصول و قواعد کلاسیک می کوشد تا بداهه و نوآوری را به هنرجو بیاموزد.

 یک استاد پیانوي خوب هرگز از آموختن باز نمی ایستد. او می کوشد تا با فراگیری هر روزه، چه در زمینه موسیقی و چه در زمینه آموزش، دانش خود را ازایستایی مصون نگه دارد.

یک استاد حرفه ای هرگز به تدریس کلاسی اکتفا نمی کند. او سعی می کند تا با برگزاری فعالیت های فوق برنامه مثل کنسرت های هنرجویی و کارگاه های متنوع، انگیزه یادگیری را در هنرجویان خود تقویت نماید.

و در نهایت، بهترین استاد تدریس خصوصی پیانو در کرج از تمامی ابزارهای در دسترس ، شامل شبکه های اجتماعی و رسانه های نوین،  برای تدریس استفاده خواهد کرد. نادیده گرفتن تکنولوژی و فرصت هایی که ایجاد می کند، یک اشتباه بزرگ برای هر استاد آگاهی خواهد بود، و همچنین شما را برای خرید پیانو راهنمایی می کند.

کسب اطلاعات بیشتر: تدریس خصوصی پیانو شرق تهران

هزینه تدریس خصوصی پیانو در کرج

به طبع یکی از مهم ترین مسائل در زمان یادگیری هر هنر و مهارتی، میزان هزینه ای است که باید برای دوره آموزش و یادگیری آن هنر و مهارت بپردازیم. قصه در مورد پیانو هم به همین شکل است و این که هزنیه تدریس خصوصی پیانو در کرج یا در کل آموزش پیانو در کرج چقدر است، از نکات مهم و قابل توجه است. در موزد هزینه یادگیری و آموزش پیانو باید گفت که متاسفانه به این علت که هر استاد قیمت مد نظر خود را دارد و قیمت تدریس همه اساتید یکسان نیست، نمی توان نرخ مشخصی را بیان کرد، از همین رو در صورتی که به دنبال فیهمدن قیمت آموزش پیانو هستید، توصیه می شود سری به سایت سپهر ملودی بزنید، و با تماس با شماره درج شده در سایت در مورد قیمت آموزش پیانو کسب اطلاعات کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *